Hingstars dräktighets % på ASVH:s sida?

kopparberg

Trådstartare
Vart på ASVH:s sida hittade jag den? Vet att jag fått svaret förut här på avel, men jag hittar inte den tråden och jag hittar det inte på ASVH heller!
Någon som vet vart jag hittar den?

Sv: Hingstars dräktighets % på ASVH:s sida?

för iår så står det nog på språngrulla?

Finns en symbol vid hingstens namn, typ ett papper, där står hur många som blivit betäckta och hur många som är dräktiga :) Om det är för iår du menar dvs

Aha, står det där! Har kollat en del på språngrulla men missat det!
Tack, då ska jag kolla där! :)

Ursäkta trådkap, men Magini har 83% dräktighet. Inte illa för en 28 år gammal hingst :laugh:

Det är nog högre, mitt ena sto är dräktig med honom, men det har dom inte skrivit in :) Hon var sist där, betäckt 29 augusti och då hade hittills alla ston tagit sig :laugh: Verkar som ett av de 6 ston som undersökt enligt språngrulla inte varit dräktigt. Så verkligen bra för en så gammal hingst

Ja han är fin! Såg väldigt fräsch ut för sin ålder :) Ska bli intressant att se hur länge han blir kvar.
Ska bli spännande att se vad det blir för föl, mitt sto är ren dressyr, hon tycker om att hoppa men gör det hellre än bra om man säger så :angel:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: SiZo
·
Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 091
Senast: Keb71
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 862
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Årets matbluff