E

Elwis_86

hej
Jag har 2 st shettis hingstar födda 2002, hur länge kan dom gå i samma hage? Just nu går dom i samma box och hage!
När ska jag skilja på dom?

Dom kan gå tillsammans så länge som dom är snälla mot varandra. Våra hingstar funkar för det mesta att ha i samma hage. Det är lite roligare för dem då.
Lycka till!

du kan ha dem tillsammans så länge de är snälla mot varandra (som ovanstående skrev).
Våra hingstar födda 2002 går tillsammans, inga problem. De leker och har kul men lekandet går aldrig för långt. det märker man och då är det dags att skilja dem åt!

Så länge de inte slåss. Jag hade mina shettishingstar gående tillsammans tills den ena såldes o då var de 6 år.

om du inte själv känner för det behöver du inte dela dem. De kommer inte att ge sig på varandra då de har vuxit upp tillsammans har de redan utsett ledaren!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skulle ni flytta in i ett nytt stall där en av hästarna testade positivt för stora blodmasken för några månader sedan och några...
Svar
5
· Visningar
375
Senast: Fazeem
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: ameo
·
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka