• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Myrapyra
  • Startdatum Startdatum
M

Myrapyra

Jag försöker leta reda på bilder på 4 specifika hingstar, men jag kan inte hitta några. Nån som kan hjälpa mig?

Hingstarna jag letar efter är:
Parant 510
Orladno xx
Folder (polsk hingst)
Messerschmitt (travare)

Tack på förhand

Jag tror inte det. är inte säker på vilken hingst det är jag letar efter.
Jag hittade den där hingsten från holland, men det kan inte stämma.
Hästen som är avkomman efter Orlando är född 91. Den holländska hingsten är väl född senare?

Jo, han är född 1996.
Det finns en Orlando som är westfaler f.1975 e. Octavo xx-Aar, annars finns det två Orlando xx f. 1972 resp. 1976 på delmar.

Är avkomman på hemsidan för Kinda Naturbruksgymnasium? Jag försökte kolla upp uppfödarens namn, men hon fanns inte i stamboken. Har inte hästen något papper?

Mvh Åsa

Nej den här hästen, Falcon, står på Dingle Naturbruksgymnasium.

Hästen är uppfödd hos Britt-Marie Brunsson i Vrigstad.
Skolan har inga papper på honom. Inte vad jag har hittat.
Falcon är e. Orlando xx ue. Prince fair (tror det stavas så?)
Detta har jag tagit från hans namnskylt.

Jag ska försöka få reda på om det verkligen finns några papper, vilket jag tycker är konstigt om det inte gör.

Kolla i hästpärmen på stallkontoret, förr hade alla hästarna
var sin pärm där...Eller fråga stallchefen.

Jag har kollat i Pärmen, finns inte ett enda papper om honom där. har även varit uppe på expeditionen och kollat i pärmarna som finns i kassavalvet, dock utan resultat.
Det är en ny stallchef som antagligen inte har koll på papprena än. Ingen av personalen vet vart det kan finnas...

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 978
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka