Hingst till sto efter Kriuss xx-Sankt Gotthard-Bacardi

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Kirabell
  • Startdatum Startdatum
K

Kirabell

Som rubriken lyder, vad hade ni valt för hingst till stoet ovan genom att titta på hennes stam. Dressyr resp. hopphingst? Gärna något nytt och spännande.

Hon har gett avkomma e. Pablo (Pilot) med bra gångarter och hoppförmåga, behöver bättre skritt. stoet är ngt innåttåad fram och även avkomman så, därför är det viktigt med en hingst med bra ext. på spec. ben.

Sv: Hingst till sto efter Kriuss xx-Sankt Gotthard-Bacardi

Är det ingen som har några åsikter? Jag är rådvill och hingstarna många. Vad hade ni valt för hingst till stoet och varför?

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Jate Volim
·
Avel Jag blev så inspirerad av alla hingstletartrådar, men ville inte kapa någons tråd så jag skapar en egen. Jag vill i framtiden betäcka...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: AmyPond
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 333
Avel Hallå alla! Funderar på olika hingstar jag skulle vilja använda på mitt sto i framtiden. Alice är e. Last Liberty ue. Temple wind xx...
Svar
7
· Visningar
1 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka