Hingst till detta sto

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cambodia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 702

cambodia

Trådstartare
Hej!
Har lite tråkigt såhär på kvällskvisten, så jag tänkte spåna lite med er vad ni tror skulle vara en passande hingst till detta sto:

Acacio - Cortez - Ismir.

Tösabiten är änsålänge på tok för ung men det kan vara intressant att höra åsikter iallafall :idea:

Skulle vara lite intressant att höra också vad ni tycker om årets föl efter samma mamma som kommer att ha stammen

Carland - Cortez - Ismir

Kramar från Sandra och Tuva

Sv: Hingst till detta sto

Hej!
Har lite tråkigt såhär på kvällskvisten, så jag tänkte spåna lite med er vad ni tror skulle vara en passande hingst till detta sto:

Acacio - Cortez - Ismir.

Tösabiten är änsålänge på tok för ung men det kan vara intressant att höra åsikter iallafall :idea:

Skulle vara lite intressant att höra också vad ni tycker om årets föl efter samma mamma som kommer att ha stammen

Carland - Cortez - Ismir

Kramar från Sandra och Tuva

Vet ju ej hur hon är i temperament men med acacio o Cortez skall du kanske välja ngt stadigt med irco Marco bakom som ger bra temperament..van dyke kanske visar sig vara bra. Någon som vet mkt om Colour Rubin förresten?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: Piaff
·
Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 914
Senast: Kisseninan
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 359
Avel hejsan allihopa☺️ Jag är helt ny inom det här med avel och skulle vilja ha lite hjälp . Jag har ett jätte fint sto på 155 cm i mkh hon...
Svar
5
· Visningar
1 730
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka