hingst till bh romanov sto?

Godsend

Trådstartare
har ett romanov sto.168 cm. Ädelt högrest sto med mycket gång,men galoppen är något markbunden. Hon har bra skritt och trav,härligt påskjut bak, skulle dock vilja ha något mer högställt och mer luft fram. Hon har något korta kotor. Vill ha en hingst som lämnar bra ridbarhet och temp. Hon fick ett föl 2011 e. Don romantic. Som är en trevlig individ.
 
Sv: hingst till bh romanov sto?

Don schufro och Romanov brukar anses som en golden cross så att prova med honom eller nån sån är väl en idé?

Sezuan är BH Zack-Romanov, kanske nåt att kolla på?
 
Sv: hingst till bh romanov sto?

Vad har ditt sto för möderne ?
En kombination med Sezuan är väl inte det bästa när båda hingstarna är godkända på dispens pga OCD.
 
Sv: hingst till bh romanov sto?

låter absolut som något jag skulle vilja testa, men det får nog bli något billigare hingst. Finns det kanske någon yngre hingst efter dem som skulle kunna vara något.
 
Sv: hingst till bh romanov sto?

är lite dålig på dehär med avel, vet bara vilken typ åt häst jag själv vill ha. U. Diana hartvig ue vemmetofte rainman. Uu. Miss disney uue. Rambo.
 
Sv: hingst till bh romanov sto?

har sett bretton woods avkommor och älskar dem, men här hört att det är ganska skarpt blod i honom. Jag vill ha en snygg trevlig dressyrhäst som man kan ha roligt ihop med.
 
Sv: hingst till bh romanov sto?

Bretton Woods har väl också OCD precis som Romanov så det kanske är lite dumt
 
Sv: hingst till bh romanov sto?

jo jag upptäckte det med. Synd:( men han är nog ändå för stor för min smak.
 
Sv: hingst till bh romanov sto?

jag rider en icke godkänd hingst åt en uppfödare i trakten. Han är e. Eighty eight keys, jag här aldrig uppmärksammat honom tidigare men hingsten som jag rider är riktigt trevlig. Han har betäckt i 2 sesonger och riktigt rygga och trevliga avkommor. Finns andra föl och unghästar efter bland annat dansas och painted black som inte håller samma kvalité som avkommorna efter den icke godkända hingsten. Vet ni något on EEK?
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 105
Avel Har ett välhoppande dressyrsto efter Briar och sedan fullblod på mödernet. Vi vill gärna lägga på en hopphingst för att få ett rent...
Svar
17
· Visningar
2 139
Senast: Långnos
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 288
Senast: Jate Volim
·
Avel Någon kunnig som kan tipsa om någon lämplig hingst till ett Jazz - Weltmeyer sto? Vilka kombinationer brukar bli bra? Vårt sto är ca...
Svar
11
· Visningar
1 803
Senast: tramp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp