Hingst eller....?

FT_ryttare

Trådstartare
hej! 11 dagar kvar..
grållan är rund som jag vet inte vad och juvret fyllt.. rinner inget än ...
Idag e hon heltokig.. så fort min valack tittar på henne så sänker hon huvet får värsta halsen o stampar med frambenen i marken o skriker.. är det hingsthormonerna som sprutar ut genom öronen eller vad är det med henne??? är ju iofs rätt söt när hon mopsar upp sej så.. :D
enligt pendel ska d bli en hingst...
sara!

Mitt sto har tolv dagar kvar och är också väldigt rund. Har också rätt så fyllt juver. Men hon är ingen aktiv polle utan står mest för sig själv eller går och tuggar. Rör sig mycket lite. Hon är också pendlad till hingst, vi får väl se om det stämmer.

På sluttampen kan stona bli rätt sura och vill vara ifred (inte alla), hon kan också ha förvärkar.. fölet kanske vänder sig etc. och blir tjurig för det, vissa blir tvärtom.. jättekeliga. :)

Vår tjuriga märr har blivit mycket keligare och vill gärna stå och gosa med oss. Mot ena boxgrannen (valack) är hon däremot fruktansvärt sur och gör likadana utfall som din! Hon är pendlad till att få ett stoföl...
/ady

okej.. kanske inte är hingsthormonerna som sprutar ut då..
hehe
idag har hon varit på bättre humör..rullat sej flera gånger o gjort sin vanliga rajd in från hagen.. full rulle.. :D
otroligt pigg o så för att vara så tung.
kramar

Haha.. de har sina dagar 'tjockisarna', vissa dagar orkar dom inte lyfta hovarna från backen.. men emellanåt så är det 'fullt race' och t.o.m hoppar diken i hagen straxt innan fölningen! :D

Liknande trådar

K
Träning Jag har tidigare skrivit här på buke om min hingstiga valack som är otroligt dominant. Vi är nästan identiska till personligheterna (vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 363
Senast: Equiform
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30