hinder av snö???

megasus

Trådstartare
jag satt och läste i en bok min lillasyster fått från pollux, och där hade de ett tips om att man kunde bygga hinder av kramsnö och hoppa. Det stod också att det bästa med det hela var att skaderisken var istort sett noll.

Vad anser ni om detta? Skulle vara kul att veta... ;)

Det är skitkul!! :D
Vi har inte byggt hinder själva men vallar funkar riktigt bra. Vi har sådan tur att de lägger vallarna så bra att det går att hoppa över, bra underlag innan och efter. Inga höga vallar men vära hästar tycker iaf att det är jättehäftigt! :bump:

Det borde väl funka utmärkt?!
Jag har ofta hoppat över snödrivor, vilket är barnsligt skitkul! :D
Kommer på vägen, börjar trava och hoppar över snöplogkanten och in på en äng/åker där jag brukar rida.

Skitkul tänkte jag oxå...men min (ovanligt smarta) häst sprang rakt igenom, å vi gick omkull... :p Skaderisk = 10

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
516
Senast: FrDrake
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 395
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar