Hills kattfoder

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare mycket_irriterad
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 2 223
M

mycket_irriterad

Var finns det att köpa, jag har äntligen hittat en light variant (provpåse tagen på hästkliniken) som min pappas feta katt kan tänka sig att äta så vet ni någon "kejda" (typ, Coop, Granngården eller liknade) som säljer detta eller är det bara på djurklinker det finns?

Kattskrälllet är pappas ögonsten och bortskämd som satan, men måste BANTA!!!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hills kattfoder

OK, så det är inte samma som man kan köpa hos veternären som det finns i en Zoobutik??

Bantningsvarianten har jag sett på djurkliniken bara, men typ Huveröds har ju ett stort utbud djurfoder av alla varianter, har du nån sån butik i närheten?

Någon butik som heter Huveröds känner jag inte igen.. problemet är väl egentligen inte den feta katten utan min pappa som har skämt bort honom, så nu äntligen så är Hills ett ligt forder som han kan tänka sig äta, om han inte äter direkt så ger väl förmodligen min pappa kattskrället något annant :crazy: så blir det inget mer lightfoder.

Men någon som vet om Blåstjärna har detta foder? (för ändå till hästklinken tänker jag inte åka för detta.)

Hills finns ju på var och varannan foderaffär...även light varianten. Har inte katten något fel så den promt måste äta foder från veterinären, kan du gott och väl köpa Hills från en zoo affär. Vart bor du ?

Nej den är bara överviktig, jag bor i Borås.

Våran djuraffär här har exakt samma hills sortiment som våran veterinär har på sin klinik.

Hills bruakr finnas i dom flesta välsorterade djuraffärer.

Någon som har tips på något bra foder som min katt kan gå upp i vikt av???

Liknande trådar

Katthälsa Vad väljer jag för foder efter att ena honan ätit Hills S/D ? Finns ju bara att köpa hos veterinären, och det kan bli lite knepigt...
Svar
0
· Visningar
759
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Fick hem mina två "på-prov"-katter i söndags. Det är en kompis kompis katter som hon tyvärr inte kan ha kvar längre, så vi tänkte testa...
Svar
19
· Visningar
2 983

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka