Hills I/D torrfoder

Sv: Hills I/D torrfoder

vet inte om I/D är någon speciell sort? Mina katter äter inte Hills längre. Men jag vet att Hills går att köpa i de flesta djuraffärer iallafall. Sen vilka olika sorter de har vet jag inte.

Alla foder som räknas som medicinska (i fallet med Hill's, alla foder som ingår i serien Prescription Diet) får endast säljas hos veterinärer. Detta för att utbildad personal ska kunna förklara när och hur fodren ska användas.

Äsch då, då får jag åka till veterinärkliniken ändå. gammelkatten äter det sen tidigare, men hade hoppats att det gick att köpa på närmare håll.

tack för svaren!

Tror att man kan köpa Hills I/D genom foderbilen, då får du det hemkört också.

Liknande trådar

Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
441
Senast: Krålus
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 174
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 108
Senast: Shilton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar