Tweety1985A
Trådstartare
Hej! Exet pratar om att han vill ta dottern (då ca 11 månader gammal) med upp till high chaparall på midsommar, hans syster med familj brukar åka upp där och sova i tält. Jag kan inte riktigt se hur man får det att funka med en så liten i tält, men framför allt är jag fundersam eftersom många jag pratat med (jag skulle följt med dit själv förra sommaren) sagt att man ska hålla sej undan därifrån på midsommar, att det är mkt fylleslag och MC-gäng. Det gör mej väldigt vaksam, Samtidigt vill jag ju såklart att han ska kunna ha henne med sej om det är så att det visar sej att det inte är så som jag fått för mej. Hans syster säger att det är väldigt lugnt, men då jag fått höra motsatsen av många så vänder jag mej till allvetande bukefalos =)
Så ni som har lite koll, hur är high chaparall på midsommar? Campingen framför allt då. Själv kan jag tycka att hennes första midsommar lämpligast firas lugnt, kanske ihop med barn i ungefär samma ålder. Vi har ännu inte bestämt om hon ska vara hos mej eller hos honom, så jag sonderar bara terrängen innan jag ger min åsikt om saken.
Så ni som har lite koll, hur är high chaparall på midsommar? Campingen framför allt då. Själv kan jag tycka att hennes första midsommar lämpligast firas lugnt, kanske ihop med barn i ungefär samma ålder. Vi har ännu inte bestämt om hon ska vara hos mej eller hos honom, så jag sonderar bara terrängen innan jag ger min åsikt om saken.