HG horse in?

manhattan_2006

Trådstartare
Någon som har ett sånt det med klinker? Är det bra kvalité? tänkte om det kanske är mycket sämre än vanliga HG kollektionen då det är billigare?Hur är det i storleken?

Sv: HG horse in?

Det är lite sämre läder och inte riktigt samma finish som på de dyrare HG tränset, men det var absolut ett fint träns! Snyggt o med väldigt mjukt o fint läder.

vilket fint träns :love:
får man fråga var de finns att köpa?

Va inte mer ? :eek:
Jag ska köpa ett med pullarnosgrimma och klinker isåfall.
Fast det finns säkert inte i svart?

haha jag kanske blivit blind.. men har för mig att det med achennosgrimman såldes utan tyglar. Ska köpa ett sånt brunt i veckan:)

Hmm.men originalet finns väl med mässing... Det är urläckert i brunt med mässingsklinkers.. tror det är lite större klinkers på det med..

Jo orginalet finns ju såklart men det kostar 4 gånger så mycket också :p

SHIT vad billigt!!!:eek:
Men undrar om kvaliten är lika bra! Vet ni om det finns förbyglar och martingal osv också i den "billigare" serien. Skulle verkligen behöva en HG förbygel:angel:

vilket otroligt behov jag fick utav att åka till närmsta butik nu =)

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: MJLee
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
Utrustning Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: Fibusen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har mått välförtjänt bra faktiskt dom senaste månaderna. Mediterat, yogat, umgåtts kravlöst med människor och djur. Jobbet lunkar på...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka