herregud!!

Sv: herregud!!

tråkigt att man inte kan bygga upp en hund som den ska vara. De måste ta stryck på flera organ leder muskler osv när man gör så där emot som,men förvånad blir man inte längre för nåt

Men snälla nån! Hunden är född sån! Precis som med BB, det är en genetisk mutation och har inget att göra med träning, anabola eller foder! Finns även människor som föds med samma genetiska defekt.

Men snälla nån! Hunden är född sån! Precis som med BB, det är en genetisk mutation och har inget att göra med träning, anabola eller foder! Finns även människor som föds med samma genetiska defekt.

Vet inte riktigt hur jag ska skriva så det blir trevligt men tror du inte jag förstod de,ja kan engelska. Men ansåg att de e tråkigt att man inte kan träna en hund för att få den snygg och muskelös. Det är ju inte normalt att den ska se ut så även om den e FÖDD så. :mad:

Nej, jag trodde att du som flera andra i tråden inte förstod att hunden har en medfödd defekt och inte är avlad, tränad, fodrad eller dopad för att se ut så.
Boan skrev:
tråkigt att man inte kan bygga upp en hund som den ska vara. De måste ta stryck på flera organ leder muskler osv när man gör så där emot som,men förvånad blir man inte längre för nåt
Vet inte hur jag skulle tolka din text på annat vis, känns som du isf har utelämnat hälften när du skriver. :o

Det va ett påstående! Inge annat,hade ja velat skrivit mer hade jag gjort det. Trodde man kunde göra det utan att behöva förklara sig något mer.Tycker det är fel att man får göra så. Men du tog åt dig så du kanske tycker det ser fullt normalt ut.

Oj jasså:eek: Finns det människor som också ser ut så där? Då kan man ju knappast leva ett normalt liv :crazy:

Det va ett påstående! Inge annat,hade ja velat skrivit mer hade jag gjort det. Trodde man kunde göra det utan att behöva förklara sig något mer.Tycker det är fel att man får göra så. Men du tog åt dig så du kanske tycker det ser fullt normalt ut.

hmm nån som fått bukefeber - måste hitta nån lite grej att förstora så det ska bli nån pajkastning i denna tråd med. :crazy:

Liknande trådar

L
Övr. Hund Jag har tänkt att min tik ska få börja dra kedjor på vissa promenader.. Allt från 5kg och uppåt är mycket intressant. Man ska ju börja...
Svar
3
· Visningar
1 215
Senast: LillJay
·
L
Utrustning Vad heter modellen på Penelope Leprevost GPA kavaj? Har dragkedja och specialsydda armbågar.
Svar
0
· Visningar
1 361
Senast: lisah
·
Hästvård Jag postar några bilder så får någon vänlig själ gärna namnge :D Skämt o sido, det är ofta väldigt svårt att prata insektsskydd härinne... 2
Svar
29
· Visningar
5 139
Senast: iNHALE
·
Dressyr Hej! Ska till våren böjar tävlar lite lokal dressyr - Lb:1 klasser. Har inte tävlat lokal dressyr förut och har därför ett par frågor... 2
Svar
30
· Visningar
4 530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka