herregud!!

Sv: herregud!!

Har sett bilden förut men inte läst speciellt noga, men har inte den hunden något genfel eller liknande som omvandlar allt den äter till muskler typ?

Men den ser verkligen hemsk ut! :crazy:

Har sett bilden förut men inte läst speciellt noga, men har inte den hunden något genfel eller liknande som omvandlar allt den äter till muskler typ?

Men den ser verkligen hemsk ut! :crazy:

Jo efter ha läst artiklen, står så här,

She was born with a genetic defect which has left her looking like the Incredible Hulk of Hounds.
While her head, heart, lungs and legs are the size of those of a normal whippet, her gene defect means she is "double muscled".

Säkert samma typ av gen fel på den här jycken också som på BB. Har för mig att det även finns en liten släkt människor som bär på samma typ av abnormitet. Har jag sätt på nån dokumentär nån gång :)

Det är Anabola Steroider, jag har typ läs om det där i skolan. Om ni söker på tex "Anabola Steroider" så kan ni få fram tjurar som också ser ut så där. Det är hemskt!

En sån hund skulle då jag inte vilja ha, om dom så kastade den efter mig.

Ja, såg en bild på en unge förra året, eller om det var för två år sedan, som såg ut ngt liknande. Den ungen hade samma genetiska fel så den hade dubbel muskeluppsättning, precis som den här hunden och BB. Det är inte anabola utan genetiskt.

Tänk vad träningsvärk den hunden måste ha haft när den bygger sådana där muskler!

Liknande trådar

L
Övr. Hund Jag har tänkt att min tik ska få börja dra kedjor på vissa promenader.. Allt från 5kg och uppåt är mycket intressant. Man ska ju börja...
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: LillJay
·
L
Utrustning Vad heter modellen på Penelope Leprevost GPA kavaj? Har dragkedja och specialsydda armbågar.
Svar
0
· Visningar
1 355
Senast: lisah
·
Hästvård Jag postar några bilder så får någon vänlig själ gärna namnge :D Skämt o sido, det är ofta väldigt svårt att prata insektsskydd härinne...
2
Svar
29
· Visningar
5 128
Senast: iNHALE
·
Dressyr Hej! Ska till våren böjar tävlar lite lokal dressyr - Lb:1 klasser. Har inte tävlat lokal dressyr förut och har därför ett par frågor...
2
Svar
30
· Visningar
4 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat