P

Ponnytokig

fatcat1.jpg

Sv: Herregud!

hahahahahahha jag dör! den kissen skulle man vilja ligga och gosa med :smirk:

Förstår inte hur man kan låta det gå så långt.
Vilka sjuka människor det finns. :mad:

Grannens katt ser ut så där oxå... o andra granen som bott här längre än oss sa att förra katten deras såg likadan ut..
Han måste gå i pass för annars tar magen emot...o han rör sej inte i onödan. Flyttar in på sej för bilar etc. Bor i lgh så det är bara för bilarna som kör ända fram till porten så det är ingen direkt fara för hans liv på så sätt, men inte är det hälosamt o se ut så där. Djurplågeri tycker jag...

Självklart är det djurplågeri, likaväl som det är djurplågeri när ett djur är underviktigt och svälter.

Seriöst, den kan inte vara äkta! Hur fet en katt än blir har jag svårt att tänka mig att den skulle bli så STOR också.

Jag tror att den kan vara äkta.
Jag hade två hankatter som jag blev tvungen att ge bort av olika anledningar. För ca två år sedan så hittade jag igen dom (dom hade bytt matte en gång till efter det) genom en kompis och for och hälsade på dom. Men dom hade blivit ENORMA :eek: och så feta att jag bara ville gråta då jag såg dom :cry:

tänk på hur stora människor kan bli.. hu. frågan är hon katten hinner lagra så mycket fett på en livstid, haha.

Men ändå är folk j'vligt snabba att ropa "djurplågeri" när dom ser ett magert djur, men en tjockis är det ingen som hojtar åt, ofta är dom bara söta då :eek:

Usch då!!

Klart att det är djurplågeri! Stackars katt!! :mad:

det fanns ju ett par i norge som ville (vet inte om dom fick) ha världens fetaste katt,, och fan va hemskt det var att kolla på honom när han förökte gå å så... gick ju inget vidare!! Hur kan man göra så mot ett djur!? ne,, usch! ja menar -hur kul kan man ha det då!? Det finns ju människor som är så stora att dom inte kan röra sig heller, ch dom tycker ju inte det är allt för trevligt!? NEEE..

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
463
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
208
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
466
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka