Henri de Rivel hopp exklusive.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tigerlilja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 080
T

Tigerlilja

Vad har ni för erfarenheter av den här sadeln??
Är den värd att satsa på?
Kvalitet?
Allt ni vet är givetvis av intresse :)

Jag gillar min HdR, som jag köpte i december förra året.
Jag känner att jag sitter säkert i den när Besten busar och bockar.
Kvalitén verkar jättebra och sadeln är skön att sitta i.

Dock använder jag sadeln så sällan numera att jag funderar på att lämna den som inbyte när jag köper en barocksadel.

Immer

Den är enormt mycket snyggare i verkligheten. Gå in på mitt album sadlar under sidan:
http://photos.yahoo.com/reneknutson

Så finns det en hel del bilder på en sådan sadel.

Jag blev tvungen att sälja min i somras eftersom min häst breddade sig jätte mycket. Nu letar jag efter en ny begagnad sådan sadel och jag kommer inte att köpa någon annan än just den. Om det så innebär att jag måste köpa en ny...så man kan ju säga att jag gillade den. :D
Båd
Både jag och hästen älskade den sadeln.

HdR håller jätte bra kvalitet, men kolla bossorna! de kan vara av varierande kvalitet!

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 394
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 196
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
632
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka