Gabbi
Trådstartare
Hur blir era tikar mot andra hundar vid löp? Rådi är inne på sitt tredje löp, och är plötsligt en hemsk häxa mot andra. Hon har gjort två ljudligt fula utfall mot hundar som kommit in i butiken. Båda gångerna nöp jag henne prydligt i nackskinnet och lade henne i sin säng. Hon har inte försökt bita eller så, men ägarna håller ju på att kissa ner sig. Utomhus bryr hon sig inte mer än vanligt, dvs kan titta men inga utfall eller så.
Blir era vaktiga inne på eget område, eller tror jag fel att löpet har med saken att göra?
Även en av hennes lekkamrater vågade inte leka med henne tidigare i veckan. Rådi var inte arg eller så, men något måste det ju varit eftersom den andra som normalt är en glad skit lade sig på rygg och vägrade kliva upp.
Blir era vaktiga inne på eget område, eller tror jag fel att löpet har med saken att göra?
Även en av hennes lekkamrater vågade inte leka med henne tidigare i veckan. Rådi var inte arg eller så, men något måste det ju varit eftersom den andra som normalt är en glad skit lade sig på rygg och vägrade kliva upp.