Hemsidor igen..

Zewz

Trådstartare
Fick för mej att sätta ihop en liten sida med enbart foton, eftersom jag gillar att fotografera.
Nu är inte den här helt fullständig, men vore ändå bra att veta hur den funkar för olika användare.
http://user.tninet.se/~ack526d/angulus/
Vet att Mozilla ibland inte gillar divar, ska kika över det, men i övrigt?
Jag är medveten om att man måste scrolla i upplösningar mindre än 1152x864, och ska försöka ordna så man kan slippa det.

--------------

Zewz http://user.tninet.se/~ack526d/
 
Sv: Hemsidor igen..

Den fungerar utmärkt i IE men inte alls i Firefox.

Måste bara fråga vad du har för kamera? Sjukt snygga foton! :love:
 
Sv: Hemsidor igen..

Okej. Tack för hjälpen :)
Förstår ärligt talat inte varför det inte funkar, är världens enklaste ju. Tabeller och iframes bara.

Åh. Tack :bow:
Det är lite olika kameror faktiskt, blandat både digitalt och analogt. Har börjat lägga in lite info om bilderna i alt, men har nog bara kommit så långt som till bilderna på djuren än :o
Fiolbilderna tex är tagna med min digitala Nikon D70. Blommorna med min analoga Nikon F65. Hästapållen är med analogt mellanformat egenhändigt framkallad och kopierad.
 
Sv: Hemsidor igen..

Mäh! Då är det ju konstigt att det inte funkar.. *hmm*

Varsågod :smirk:
Vilken kamera har du använt till alla bilder på Hobbe då?
 
Sv: Hemsidor igen..

Nu har jag ändrat så hela sidan är fri från divar iaf..

Bilderna på Hobbes hemsida är tagna dels med en Olympus Camedia E10, lite är nog taget analogt, och en del med en liten kompakt digitalkamera. (Bra svar va? ;) )
 
Sv: Hemsidor igen..

Måste bara säga att du är en grymt duktig fotograf + att du har jättefina djur! Har visat alla hundintresserade din sida med Hobbe. Alla bara smälter när dem ser honom...

UNDERBARA BILDER helt enkelt!
(Kanske inte har med tråden att göra... )
 
Sv: Hemsidor igen..

Åh. Tack :o
Vad snälla alla är :D

Men jo, mina pärlor är fantastiska :love:
 

Liknande trådar

Hästhantering Har under en tid kliat mig i skallen ang denna "quick fix" teknik som en utövarna menar är rena mirakelkuren mot alla typer av problem...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 835
Senast: Sammet
·
Avel Trodde jag skulle slippa detta i år eftersom tanken var att få en fin och frisk fölis i april. Nu ville sig ju ödet annorlunda och mitt...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 914
Senast: Valencia
·
IT & mobiler Känns som jag borde skaffa mej ett liv. Men vill ändå ha synpunkter o klagomål abbe sida precis samma princip som med förra, men jag...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: Violate
·
T
Western Jag postar detta i en egen tråd eftersom jag tror att vi kan få igång en diskussion i ämnet som för mig är VÄLDIGT intressant, jag...
Svar
17
· Visningar
3 027
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp