hemsideadress (igen)

A

Alpin87

finns det något gratis ställe där man kan få sitt-namn.se eller kostar alla nåt?
 
Egen domän *.se, .co, .org o.s.v. kostar alltid.
En *.se domän kostar 200:-/år + nyregistreringsavgift.

NIC-SE
På NIC-SE finns allt du behöver veta, samt lista över ombud.
 
Jag har för mig att det har funnits något ställe där man kunde få en .com adress gratis, men då blev det rejält med reklam på sidan.
Annars kostar nog alla egna domänadresser!
 
.se har jag inte sett något gratisställe för, men för .com finns det en del, som dock lägger till reklam på din sida. Och du får i regel inget utrymme att lägga din sida på, utan det måste du skaffa någon annanstans.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
461
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp