Hemligt mål ska bära Caroline Bonde långt

(Katrineholms Kuriren)
Bortom horisonten väntar förhoppningsvis ett stort mästerskap. Men det är egentligen ingenting som dressyrryttaren Caroline Bonde vill prata om. Det är ett steg i taget som gäller och det nästa blir att etablera sig bland de stora namnen i världscupen. - Målsättningen håller jag lite för mig själv. Det kan hända så mycket på vägen.

http://www.kkuriren.se/kkuriren/standard_artikel.php?id=63997&avdelning_1=128&avdelning_2=105

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (KK) Plantskolan - så heter projektet som ska säkra svenska dressyrframgångar i fortsättningen. Bakom projektet ligger dressyrryttarna...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: DressyrMupp
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Katrineholms Kuriren) Caroline Bonde, Ericsberg, och Camilla Toll, Malmköping, återfinns båda bland de 100 bästa på världsrankingen i...
Svar
0
· Visningar
742
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Katrineholms Kuriren) Det blir inget handikapp-EM i dressyr på Trolldal år 2009. KRF har dragit tillbaka sin intresseanmälan. -...
Svar
0
· Visningar
839
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Katrineholms Kuriren) - Innan var jag sanslöst nervös i fyra dagar. Nu, efteråt, är jag supernöjd. Med Pondus, med mig själv, med...
Svar
0
· Visningar
935
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama