hemlevererat foder

H

husfrun

Heja alla glada
ny här på forumet så skulle jag göra fel så ber jag om ursäkt.

Jaha, så var man åter där... kraft fodret är nästan slut och jag hinner inte köpa innan innan "affärn" stänger.
får vä ta det i helgen ,
vilket fick mig att snöa in på :idea: var bra det hade varit om nån kom hem o lämmnade av ett par säckar efter överenskommelse, ungefär som bud pizza fast :confused: ja ni fattar.

Skulle ni kunna tänka er att betala lite extra för att få fodret hemlevererat? och vilket foder skulle du valt i så fall?

Sv: hemlevererat foder

ja självklart skulle jag kunna betala lite extra för att få det hemlevererat.
hundfodret vi köper till våra hundar få vi hem till dörren och det är gratis om man handlar över 250kr
så svaret på din fråga blir ja visst;)

Sv: hemlevererat foder

Det finns ett sånt företag...
Brunte bilen eller om det var brunte foder det heter.
En lastbil som levererar foder efter beställning(både färdigfoder av vissa märken men också havre betfor korn mm). Jag tror att man måste beställa en viss mängd foder för att dom ska köra ut och man betalar mot faktura (15kr) priserna på fodret ligger strax över granngården.

Jag vet att detta finns här i stockholm men jag kan inte svara på om det finns på andra ställen i landet.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Okej, tar det från början. I mars i år var jag och min (då blivande) sambo och kikade på en gård här i Västernorrland, en liten gård...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
29 412
Senast: Nixehen
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 520
Senast: moonstruck
·
B
Hästmänniskan Ponera följande scenario: Du lämnar ut en häst på foder med påskrivet standardavtal. Det är en prova på innan köp affär där hästen ska...
11 12 13
Svar
243
· Visningar
39 139
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar