Helt otroligt.

Fast jag känner inte till någon, i modern tid, som använt sig av ett så plumpt och lågt uttryckssätt som Trump. Som sänker sig till så låg nivå. Bland annat.

Man är väl dessutom lite bortskämd av tiden med Obama....!
Det beror väl till del på att de tidigare presidenterna vuxit in i ämbetet den politiska vägen, man har tidigare oftast varit senatorer eller på annat sätt varit aktiva. Trump kommer in tack vare sin medievana och, vilket inte ska förringas, att han talar direkt till massan utan att tillhöra den politiska klassen. Titta bara på Nixon skillnaden mellan hans offentliga framträdande och hans icke offentliga, eller Lyndon Johnsons extremt grova ordsvada mellan skål o vägg, jämfört med den bild han gav via offentliga media. Trump använder inte detta filter (hans medarbetare önskar att han gjorde det)

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 355
Hundavel & Ras Här kommer en lite allmän fundering. Ni som har FL, hur var dom när dom var unga? Lugna.. eller fullkomligt hyperaktiva? Jag har...
Svar
19
· Visningar
1 666
Senast: Puffindog
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 238
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka