Bukefalos 28 år!

Helt okej skaljacka.

Nej, det finns säkert mängder av anekdotiska hyllningar kring McKinley men själv håller jag t ex Fristads (och även Acode) långt över fritidsplagg.
 
Vad tror ni om mckinley då? Får upp reareklam om en av deras skaljackor, google vet ju vad jag sökt på :cautious: :D
Neej. Kan ha ok kläder men när det handlar om skalplagg tjänar man på att välja nåt bättre. Kolla typ Bergans, Norröna, Tierra, Houdini osv.
 
@movi @Snurrfian Hur tycker ni passformen varit på det ni köpt från Engelsons? Funderar på att köpa deras vindtäta fleecejacka Mårdsjö och vill ha en fleecejacka där ärmarna inte är för korta eller att den är vid som ett tält.
 
Vad tror ni om mckinley då? Får upp reareklam om en av deras skaljackor, google vet ju vad jag sökt på :cautious: :D
Jag tror att det är mckinley som jag ska undvika i framtiden. Har haft ett par jackor som inte har hållit särskilt bra. Däremot har jag lite tunnare vinterjacka från Didriksons som jag gillar. den känns som bra kvalité. Nu har jag inte haft just skaljackor, men tänker att det ändå säger något om märket.
 
Neej. Kan ha ok kläder men när det handlar om skalplagg tjänar man på att välja nåt bättre. Kolla typ Bergans, Norröna, Tierra, Houdini osv.
Jag tror att det är mckinley som jag ska undvika i framtiden. Har haft ett par jackor som inte har hållit särskilt bra. Däremot har jag lite tunnare vinterjacka från Didriksons som jag gillar. den känns som bra kvalité. Nu har jag inte haft just skaljackor, men tänker att det ändå säger något om märket.

Bra att veta. Priset var väldigt lockande på den de gjorde reklam för, så tur jag frågade före :)
 
Beställde hem en jacka nu, det blev en från marmot. Den hade bra recensioner, och verkade lätt och liten, så jag hoppas den är bra :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
4 914
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 543
Hästmänniskan Nu är jag grinig :mad: K är försäkrad i Agria, införsäkrad som 2 dygn gammal föl den 16 april 2003. Hon har således årsförfallodag...
Svar
17
· Visningar
1 514

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp