Nej, det finns säkert mängder av anekdotiska hyllningar kring McKinley men själv håller jag t ex Fristads (och även Acode) långt över fritidsplagg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neej. Kan ha ok kläder men när det handlar om skalplagg tjänar man på att välja nåt bättre. Kolla typ Bergans, Norröna, Tierra, Houdini osv.Vad tror ni om mckinley då? Får upp reareklam om en av deras skaljackor, google vet ju vad jag sökt på
@movi @Snurrfian Hur tycker ni passformen varit på det ni köpt från Engelsons? Funderar på att köpa deras vindtäta fleecejacka Mårdsjö och vill ha en fleecejacka där ärmarna inte är för korta eller att den är vid som ett tält.
Jag tror att det är mckinley som jag ska undvika i framtiden. Har haft ett par jackor som inte har hållit särskilt bra. Däremot har jag lite tunnare vinterjacka från Didriksons som jag gillar. den känns som bra kvalité. Nu har jag inte haft just skaljackor, men tänker att det ändå säger något om märket.Vad tror ni om mckinley då? Får upp reareklam om en av deras skaljackor, google vet ju vad jag sökt på
Jag tror Mårdsjö är unisex men den ser mer ut som en herrmodell när du säger det.Herrkläderna tycker jag är rätt vida och stora.
Neej. Kan ha ok kläder men när det handlar om skalplagg tjänar man på att välja nåt bättre. Kolla typ Bergans, Norröna, Tierra, Houdini osv.
Jag tror att det är mckinley som jag ska undvika i framtiden. Har haft ett par jackor som inte har hållit särskilt bra. Däremot har jag lite tunnare vinterjacka från Didriksons som jag gillar. den känns som bra kvalité. Nu har jag inte haft just skaljackor, men tänker att det ändå säger något om märket.
Dom överdelar jag köpt har suttit bra och varit bra i storlekarna. Jag har 36 och köper 36 därifrån.@movi @Snurrfian Hur tycker ni passformen varit på det ni köpt från Engelsons? Funderar på att köpa deras vindtäta fleecejacka Mårdsjö och vill ha en fleecejacka där ärmarna inte är för korta eller att den är vid som ett tält.