Helt fantastiskt

Z

Zita

Såg på Animal för ett tag sen en lejoninna som tagit sig an en liten antilopkalv, som hon värnade om. Drack vatten ihop, sov ihop. Man tror ju knappt det är sant, lejonen tar ju antiloper. Satt och tittade med tårar i ögonen och frös, så himla gulligt var det. Har nån annan sett detta program?

Sv: Helt fantastiskt

Såg på Animal för ett tag sen en lejoninna som tagit sig an en liten antilopkalv, som hon värnade om. Drack vatten ihop, sov ihop. Man tror ju knappt det är sant, lejonen tar ju antiloper. Satt och tittade med tårar i ögonen och frös, så himla gulligt var det. Har nån annan sett detta program?

Ja gud, jag såg oxå programmet, hur fint som helst. .
Hon adopterade väl fler kalvar efter att de andra lejonen hade käkat upp hennes bebis? Jag undrar om det kanske finns på youtube eller något. Så underbar kärleken kan vara i bland. . :D

Ja, jag såg det.

Tyvärr hade hon ju ingen mjölk till kalven så den hade ju dött hur som... fast hon hade nog inte kunnat skydda den för alltid ändå.

Har också sett detta program - En helt fantastisk hona! Det mest sorgliga var när hon för första gången släppte kalven utom synhåll blev den tagen av en stor lejonhanne - Hon kunde inte göra annat än att titta på! :cry:

Kalven blev ju även svagare eftersom den inte fick di - Efter att kalven blivit dödad adopterade hon yttligare 2-3 kalvar! Det gick väl inte bra för dessa kalvar heller och om jag förstog rätt så försvann sedan honan och sågs inte till mer. //Linda

Såg det för nåt år sen på Animal Planet, helt underbart är vad det är :love:

Satt med öppen mun en bra stund, trodde inte det var sant! Jättefint, så söt hon var med den lilla kalven. Men så ledsen jag blev när den blev dödad... :(

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 890
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det var den första veckan efter ridolyckan i höstas som jag skulle få rida mina två lektioner samma kväll - så som jag brukade göra...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 520
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama