HELFODRAT vintertäcke

T

Terran

Finns det inte vintertäcken som värmer ända ner i kanterna?? Varför är det en ofodrad (kall) kant längst ner? Hur är det på horseware? Är det fodrat ända ner fram vid bogen iallafall eller? :confused:

kan kanske bero på funktionalitet + att längst ner finns det inte så jättemycket viktigt att värma, rygg, länd, kos är viktigare att värma, + att det kanske inte ändå behövs då täcket inte ligger an mot hästkroppen längst ner?

Jag har ett Bucas av gammla modellen, det har foder hela vägen. Horseware har foder helt ned på sina innetäcken, men ej utetäcken. Kan du inte lägga ett innetäcke under då?? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Nu när det är kallt ute hade jag behövt något varmare på fötterna när jag rider än mina vanliga jodphurs. Jag har sedan tidigare ett par...
Svar
13
· Visningar
984
Hemmet Torp på ca 70 kvm. Låg takhöjd. Kamin finns, och köksfläkt ansluten till skorstenen. Badrumsfläkt finns, samt fönster i badrummet...
2
Svar
31
· Visningar
2 204
Hästvård Denna eviga fråga...Täcke eller ej! Har börjat tänka om sista året. Har alltid rutinmässigt lagt på ofodrat regntäcke på sena hösten(...
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
2 846
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset