Hela HP bakar

malumbub

Trådstartare
Drömde precis väldigt underhållande, men blev avbruten, så nu får ni hjälpa till.

Hela Harry Potter serien bakar. Alla är med. Magi förbjuden. Hur går det?
 
Molly vinner allt.
:D

Fast kom på nu att man inte får använda magi .... kanske inte lika självklart då :cautious:
 
Fred och George genomsöktes innan och man tog alla explosiva ämnen ifrån dem plus trollstavarna, och man genomsökte noga alla deras ingredienser. Men så lyckas de ändå med att få deras tårta att explodera?? :confused::cautious:
 
Umbridge gör en rosa prinsesstårta med rosa grädde och en rosa marspankattunge på. Hon är dock inte så bra på att göra marsipankattungar och den ser mer ut som en padda än en kattunge.
Och så smakar den fy pyton :yuck::D
(Att det är hennes fel eller något sabotage *hostdumbledoresbagarehost* låter jag vara tyst :angel:)
 
Dumbledores tårta:
6nmptnqdbx301.jpg

:angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 098
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: Jeps
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp