Heja Danmark i Världscupen!!!

Lahtel

Trådstartare
Tina Lund och hennes häst är bara så otroligt härliga tycker jag. Hennes två omhoppningar när hon vunnit är ju helt underbara.
Hennes häst ser egentligen inte mycket ut för världen - men vilken kämpe!
Han verkar inte kunna hetsa upp sig för någonting.
Det har verkligen varit underbart att se när hon ridit skägget av de tyska gubbarna. :)
Jag har verkligen fått en ny förebild inom hoppningen.

Sv: Heja Danmark i Världscupen!!!

Tyvärr missade jag senaste gången då hon vann :cry: , hade varit kul att se.

Men i Mechelen såg jag VC, så himla kul att se någon som blir så glad när dom vinner :) Vissa (tyska gubbar företrädevis ;-) reagerar ju knappt när de vinner, tråkigt!

Den tjejens psyke skulle jag vilja ha. Hon är en helt otrolig tävlingsmänniska och en fighter...

JAg tycker oxå att det e jätte kul att Danskarna hänger me!!! :rofl:
Verkligen super för skandinavien!!! :rofl: :rofl: :rofl:

Ja verkligen. Knappt nån galopp har den och ser ju lång och tråkig ut vid första ögonkastet. inte har den nån superteknik heller, men den tar sig runt! :D
Men är det en valack? eller ett sto! för de sa att det var ett sto i sneaste tävlingen men hade för mig att det var en valack...

Ja, skit ful är den hästen. Lång & har ingen galopp eller teknik.
Men kämpar på gör den...

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 329
Ekonomi & Juridik Hej Jag har studsat över flera annons senaste tiden som är på väldigt dårligt engelska, och sen från ofta konstiga herr namn som "Evan"...
Svar
5
· Visningar
1 638
Senast: Loons
·
Övr. Barn 29 minuter sedan hej! nu vet jag ju inte om detta har något med denna sajt och göra, men nu är det ju så i mitt hästintresse att detta...
2
Svar
24
· Visningar
3 639
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 388
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka