• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nelson
  • Startdatum Startdatum
N

Nelson

Undrar om någon kan påminna mig om vad "sidan" heter där man kan leta släktingar efter sin häst..?
har glömt bort vad den hette, vet bara att den börjar men "pe" :angel:

sen undrar jag vad som krävs för att få sitt sto godkänd till avel??

hennes indentitetsbevis har gröna papper som står för: grönt ID-bevis innebär att hästen har en härstammning som uppfyller kraven för riksstambok avd.1."
Vad menas med det?

sen är hon bedömd som föl.

men det krävs vell mer för att få dem godkända..? :confused:

TACK TACK! :bow:

Sv: hej! =)

hm....det funkar ju inte....var innne på denna sida förut förlängesen..men nu har dom gort om och dem säger att hästen inte finns på den sidan... :(

Sv: hej! =)

Som sagt, bara hästens namn! Gäller det en häst där det finns flera med samma namn måste man veta ras/ungefärlig ålder och/eller namnet på en förälder för att hitta rätt.

Ravell finns här!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 886
Senast: Asko
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 213
Senast: As_Vegas
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 444
Senast: Mirre
·
S
Avel Jag och en kompis diskuterade lite om hur det skulle bli om man betäckte ett sto med gråa papper med en godkänd hingst. Vad jag kan...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka