Kanske verkar konstigt att jag skriver såhär långt i efterhand, och jag vet inte ens om det går att kontakta dig den här vägen men jag tänker att jag gör ett försök iaf.

Vet inte om du såg mig igår men jag såg iaf dig och jag känner mig som en sån ärketönt som inte bara sa hej, men det känns som att ett hej inte riktigt hade räckt efter typ 20 års radiotystnad och vad ska man liksom säga mer då? Jag vet inte ens vad som hände, blev vi ovänner? Jag menar inte att vi måste vara vänner nu för det vore väl andpråksfullt av mig men jag hade blivit så himla glad om vi bara kunde säga hej om vi råkar på varandra på en badstrand, i en kassakö eller på en festival. Jag är öppen för ett hej i alla fall, så du vet.
 

IMG_8843.jpeg
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 318
Senast: tanten
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 801
Senast: Luff
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 016
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp