hej till er som har inlägg om debatten.

P

piamar

hej till er som känner mig personligen så har jag bara skrivit av mig mina tankar och synpunkter ,det är inte till för att angripa någon
eller göra mig mera duktig änn någon annan ,jag vill bara rikta lyset på olika sätt att resonera, och detta är inte till för kommersiellt bruk.inte utan författarens tillåtelse. om någon blir anstöttlig
idetta i vanliga livet så är inte meningen alls från min sida,därför
klar gör jag mig tydligt om det finns att invända mot mina artiklar,
att direkt kontakta mig via mail eller vanliga brev telefonsamtal.
eller personliga möten. jag hoppas att jag därmed undan röjt
alla missförstånd och angrepp! mot enkild person eller grupp av människor. och jag ber om yttersta förståelse.för mina inlägg idebatten. jag för min del försöker att vara så tydlig jag kan ,
tack för eran uppmärksamhet! :confused: :love: :confused: :bump:

Sv: hej till er som har inlägg om debatten.

Jag förstår ingenting men det kanske inte är meningen heller...

Jag har ingen aning om vilken debatt du menar, men jag har sett flera av dina inlägg där du givit "råd" där flera stycken har varit direkt farliga! Om du är ute efter ett annat perspektiv på ett problem så skriv det, istället för att uttrycka dig som att du är tvärsäker. Tänk om någon följer dina "råd" och skadar en häst?!

Jag har inte heller en aning om vad du menar för debatt och författare och allt du dillar om? Du får nog förklara lite bättre vad du menar.

Jag har precis som Görel läst dina inlägg och brukar protestera då du ibland ger sådana råd som är direkt farliga att följa. En del av dina råd är direkt livsfarliga för hästen, en del bara lite obehagliga. Varför skriver du sådant? Själv brukar jag låta bli att svara på sådant jag inte kan, och låta de som kan något om just den frågan råda.

Ett litet tips bara, jag brukar inte ens orka läsa dina inlägg, så jag vet inte egentligen vad det brukar stå.
Detta för att du envisas med att vare sig använda hela meningar, stora bokstäver eller punkter. Det blir bara en enda lång mening av alltihop. Jättejobbigt att få sammanhang i.

Bubbla skrev:
Ett litet tips bara, jag brukar inte ens orka läsa dina inlägg, så jag vet inte egentligen vad det brukar stå.
Detta för att du envisas med att vare sig använda hela meningar, stora bokstäver eller punkter. Det blir bara en enda lång mening av alltihop. Jättejobbigt att få sammanhang i.

Modem? Skriver offline i word, och klistrar in sen???
Men håller med, det är rörigt att läsa...

AnetteJT skrev:
Modem? Skriver offline i word, och klistrar in sen???
Men håller med, det är rörigt att läsa...

Tror inte det... Skulle väl bli lite krångligt i längden va??

Piamar:
Ärligt talat, jag fattar inte heller nånting!!! :confused: Vad är det för debatt du menar?

Låter krångligt, finns det folk som gör så?
Hur som helst borde det väl gå att få till lite punkter och stora bokstäver ändå?

Debatt? Var? Hur? När? :confused: :confused:

Kan inte trådskaparen komma och förklara sig lite närmare nu??! :confused:

hej tack för era in lägg okey,nu känns det bättre det är så många som klagar när jag skriver då funderar vad gör jag för fel,drar jag i tyglarna eller,fattar jag noll här,eller får man inte vara med och leka.
så farliga in lägg har jag väl inte hoppas jag!oeku hoppas det är glömt och förlåtet.okey. :banana: :bump: :p

Rakt på sak:

Felen med dina inlägg är att du skriver utan att skilja meningarna åt, alltså utan punkter och stora bokstäver. Det är liksom bara en massa ord utan innebörd, i en enda stor röra. Helt obegripligt, faktiskt...

Sean så har du en förmåga att blanda in helt oväsentliga saker i dina svar, och liksom svamla på om något helt annat än vad trådskaparen frågat om. T.ex började du prata om hur man behandlar fång i en tråd som handlade om kotledsinflammation.

Sedan så är det faktiskt en hel del faktafel också, du har t.ex skrivit att man ska smörja bodylotion i sår. Och i tråden om kotledsinflammation skrev du att fånghästar ska äta potatis. Du har även påstått att allemansrätten gäller på en privat ridbana, på någons tomt!

Så snälla, du får självklart vara här och skriva, det får väl alla, men skriv inte alls om du inte vet vad du skriver om!

Även om du uppfattar detta som en lek så är det många som inte gör det!

Att ge råd som kan vara direkt skadliga för hästar anser jag då är väldigt farligt.

Fattar fortfarande inte syftet med tråden.. Men men.

"funderar vad gör jag för fel,drar jag i tyglarna eller,fattar jag noll här,eller får man inte vara med och leka."

Du skriver ibland saker som är direkt livsfarliga. Använda medeciner utskrivna till människa på sin häst är bara ett exempel. Det här är sidor där vi ger varandra råd. Det är på riktigt här. Vi diskuterar riktiga hästar. Och när du skriver sådana idiotråd som t.ex. det med medecinerna så ryser jag i hela kroppen. Vad händer om någon testar?

Säger som Pinky : "du får självklart vara här och skriva, det får väl alla, men skriv inte alls om du inte vet vad du skriver om!"

Sen förstår jag fortfarande inte vad det är för debatt och författare du snackar om i ditt första inlägg?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka