Hej hur gör jag nu ??

T

Touchie

hej jag undrar helt enkelt hur ska jag få med mig en rockard när jag ska åka till gottland. Finns det någon som vet lite mer om var man kan få tag på "hollare till sulky/rockard " som man fäster på transporen ??
jag har en kyllingekärran orion svara gärna om hur ni gör jag skulle bli jätte glad över att få veta :banana:

Sv: Hej hur gör jag nu ??

ring till närmaste travbana eller gå dit. fråga en så skickar de dig vidare. på våran sitter de där redan fast vi har haft den sen -84 förståss. kolla in boles hemsida de säljer mycket inom travsporten . bra priser.

Tack tack. Underbart då ska jag söka mig vidare gennom denna värld:bow::banana:

Vet ju inte vad du har för häst.
Om du har en shettis är det ju enkelt...bara stoppa in hästen i ena delen och rockarden i andra delen.

ja dte blir nog lite svårt jag har en D-ponny. men jag kanske skule prova det :rofl:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 990
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 231
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
725
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30