B

Bellson_

Är det någon ponnyryttare som ska till trollhättan på lördag och tävla ? :banana:

Sv: Hej :d

Är det Trollhätansfältrittklubb du ska till? var där i förra veckan och jösses vad fint de har fått det. lycka till! :D Mvh diabetikern

Tackar :D ja , det är de . vad roligt att de va fint där ;D om du nu var i den nya manegen , var det bra underlag ?

/Bellson_

Jag ska inte vara med och tävla men jag har min ponny upstallad där :D Ska vara funtionär , ang underlaget det är väldigt fint , men kan tyvärr bli lite tungt i slutet av dagen när det är många som har ridit , annars är det jättebra ;)

Okej :D bra, för jag startar ganska tidigt , min ponny har inte så mycket kraft så jag var lite orolig att det skulle bli för jobbit för honom om det är väldigt tungt , men det är ingen fara då tror du eller ? :bump:

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 938
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: Amanda_F
·
Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Ketrawzc
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Alla fyra svenska hopphästarna gick igenom lördagens hästbesiktning. Det är nu klart vilka tre ekipage som startar i den individuella...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023