D

Dasjenka

Hur får man sitt headset att fungera? Jag trodde att det bara skulle vara att plugga in den så skulle det gå att spela in saker. Men nejdå. Det är visst bara hörlurarna som fungerar. Vad har jag missat?

Sv: Headset

Gissningsvis så måste du säga till datorn att ta emot in-signaler. Högerklicka på volymikonen nere till höger, gå på Alternativ -> Egenskaper, sätt pricken för inspelning. Sedan får du testa dig fram vilka alternativ som ska vara tysta och vilka som ska vara öppna.

/Ida

TACK! :bow:
Det var precis vad som behövdes och jag hade aldrig listat ut det själv!

Case closed då alltså, som de säger på TV :smirk: Och jag håller med om att det är välgömt.

/Ida

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
812
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag hittar inte vad jag söker och provar nu med bukes samlade erfarenhet. Det jag söker är ett headset liknande det på bilden, med lång...
Svar
14
· Visningar
1 318
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka