He-tes Macintosh

R

roslagen

Kan någon hjälpa mig lite?
Hur i hela fridens namn gör man med en Mac :devil: om man t.ex vill spara ner bilder, kopiera saker som man gör med högerknappen på PC:n :love: etc...... Har nästan förlorat förståndet i helgen då jag varit utan min PC!
 
Sv: He-tes Macintosh

Baah, det är nemas problemas ;)
Knappklick + hålla inne ctrl -knappen = högerklick
och så finns det högerklickande möss till mac med om man vill ha det ;)
 
Sv: He-tes Macintosh

:bow: :bow: :bow: :bow:

Jag visste väl att det fanns ett knep :) , kommer ihåg att jag en gång för typ fem år sedan var tvungen att sitta vid en Mac en hel :eek: dag :p och då lyckades med sådana saker.

Nej, någon mus ska jag inte köpa till den datorn, pojkvännen får behålla den så kan jag leka vidare med mina HP älsklingar :love: :love: Men... nu vet jag hur jag skall göra om det krisar. TACK :banana:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 789
Senast: __sofia__
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 405
Senast: Halona
·
Kropp & Själ han som skriver golits inlägg funderar på hur nationen samlat sig efter Ulf och Ebba von Papens, samt lille Johns upprop till nationen...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: MiaMia
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 950
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp