HD-röntga? Ögonlysning?

C

Copydrew

Vad brukar det kosta att göra ovanstående..? Ungefär alltså:)
 
Sv: HD-röntga? Ögonlysning?

Jag betalar: 1250:- + SKK:s avgift för HD-rönrgen och 350-500:- för ögonlysning beroende på till vilken vet. jag åker.
 
Sv: HD-röntga? Ögonlysning?

Aha, tack tack!:bow: :bow:
Jag ska höra med nån vet häromkring, men tänkte att det kunde vara bra att veta ungefär:idea:
 
Sv: HD-röntga? Ögonlysning?

Jag röntgade en av mina unga tikar på höfter och armbågar för två veckor sedan, det kostade 1100:- och sedan tillkom avgiften från SKK för avläsningen 250:-. Ögonlysningen är jag osäker på när det gäller kostnaden, det är några år sedan jag ögonlyste senast, har för mig att det kostade runt 400-500:-
PS! Tiken blev friröntgad runt om - jippie!
 
Sv: HD-röntga? Ögonlysning?

samanlagt med hd röntgen och skk avgift så betalade jag 1600kr här.. ögon vet jag ej;)
 
Sv: HD-röntga? Ögonlysning?

Aha, men det låter ju helt okej:D :idea:
Måste göra detta, eftersom jag har blivit tillfrågad om att använda pojken min inom aveln:D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Har HD-röntgat min hund. Vad skulle ni gissa på för resultat?
2
Svar
20
· Visningar
2 405
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Orolig matte! Jag röntgade min hund och fick resultatet C/C med subluxation i båda höftlederna. Jag ifrågasätter inte resultatet och ju...
Svar
14
· Visningar
1 533
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Redfox
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 159
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp