JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hävt djurförbud ger ringar på vattnet
Moderator
Hästnyheter
Bondeorganisationen ger ett blandat betyg till regeringens förslag om en ny djurskyddslag. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Myndighetsbeslut som drabbar skogsägare och lantbrukare på ett obegripligt hårt sätt är långt ifrån ovanliga. Djurförbuden hör till...
Hästnyheter
Högsta förvaltningsdomstolen har i en ny dom fastslagit att friskvårdsbidraget nu även ska omfatta bland annat hästridning – något som...
Hästnyheter
Överklagade beslut om debitering i samband med inspektion, förlorade i Förvaltningsrätten. ...
Källa / Läs mer...
Saab ?
Fordon "Går att köra med en glasspinne i tändlåset" skrattade polisen när min finfina Saab 90 blivit stulen. En får se det från den ljusa...
lingonben
1 minut sedan
Erfarenhet av att tvätta dunjacka?
Kläder & Bli fin Nej, jag har ingen dunjacka eller duntäcke så hundarna fick bollarna. Tänkte att det inte är en dunjacka så det var nog inte lika...
Enya
27 minuter sedan
Ridbyxor
Utrustning Ber om ursäkt på förhand åt butikens vägnar pga inte så charmiga bilder, tyvärr 😅 men byxorna är väldigt sköna & följsamma, i huvudsak...
Murray
4 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag tycker inte man kan anta att en häst som beter sig ”väl” på tex besiktning mår bättre än en som är mer stökig.
Hästars beteende...
MiniLi
59 minuter sedan
Svar: 257
Visningar: 13 478
Grenar
Shettistråden del II
Gnägg Ingen upplyftande läsning direkt samtidigt som jag inte riktigt kan motsätta mig det, jag tycker ju att man ska värna om rasen och att...
Novienna
Idag kl 21:43