P
Pirayan
Jag har en bekant som fodrar sin hund med kycklingkött och havregryn som kokas tillsammans.
Har förstátt att detta är väldigt gammalmodigt men väl beprövat.
Nu undrar jag om detta foder kan vara tillräckligt?
Har själv en erfarenhet av hundar och nágot säger mig att vitaminer och mineraler i stor utsträckning máste saknas? Med nermalt ben i sá finns ju i alla fall kalken, men räcker för att göra fodret komplett? Mycket annat máste väl saknas i havre och kyckling, eller utgör dessa tvá dundermat?
Har diskuterat detta med personen i frága som har en enorm erfarenhet av hundar.
Han säger att han sett resultat av láng tids utfodring med denna mat och att t o m veterinärer rekommenderar detta.
Nágon som har erfarenhet, kunskap eller bara nágon ásikt om detta?
M V H Lotta
Har förstátt att detta är väldigt gammalmodigt men väl beprövat.
Nu undrar jag om detta foder kan vara tillräckligt?
Har själv en erfarenhet av hundar och nágot säger mig att vitaminer och mineraler i stor utsträckning máste saknas? Med nermalt ben i sá finns ju i alla fall kalken, men räcker för att göra fodret komplett? Mycket annat máste väl saknas i havre och kyckling, eller utgör dessa tvá dundermat?
Har diskuterat detta med personen i frága som har en enorm erfarenhet av hundar.
Han säger att han sett resultat av láng tids utfodring med denna mat och att t o m veterinärer rekommenderar detta.
Nágon som har erfarenhet, kunskap eller bara nágon ásikt om detta?
M V H Lotta