Havrefri musli...

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare sova
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 861
S

sova

... med samma värden som Krafft Groov? Finns det? Finns det någon musli överhuvudtaget med något så när samma innehåll som Groov? Hellst INTE med så mkt örter i... :crazy:

Vad är det för fel på havre och örter då ? Skriv ut Groovens värde så man kan jämföra med något.

Hon tänder rätt bra på havre. Dessutom kan jag ge det "löst" om jag så skulle vilja.
Hon tål inte alla örter. Vet dock inte exakt vilka. Försöker därför undvika det om jag kan.
Grooven har 9,0 Mj och 90g i smrp /kg om jag inte minns helt galet. P 5g, Ca 6g /kg.

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 076
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 933
Senast: tanten
·
Foder & Strö Försöker räkna på mina foderstater men får inte ihop mineralerna alls. Det märke vi haft innan har varit lite svårt att få tag på så... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 664
Foder & Strö Mitt sto har lessnat på Kraffts müsli. Finns det något likvärdigt man kan ge henne?
Svar
8
· Visningar
1 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka