Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om jag inte minns fel så det max 7 bilar per år man får äga.
Hade en kompis som älskade att byta bil, skattemyndigheten tog kontakt med honom och vägrade tro honom när han bestämt envisades om att han bara bytt bil och inte sysslat med svart försäljning
Det året råkade han äga 14 st
Ekonomi & Juridik
Som rubriken lyder, hur snabbt kan man orsaka inflammationer/hältor på häst efter försäljning?
Hästen såldes och ska lite mer än en...
Hästmänniskan
Hej alla bukefalister,
Jag har precis köpt en häst, eller köpet är inte igenom än, men har kommit helt snett på det. Säljaren körde hem...
Ekonomi & Juridik Jag tror fler borde ta efter - att be om hjälp när man behöver. Det är ingen idé att kämpa sig igenom saker själv. Sjukt bra att du...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.