Hatthjämen kommer

Sv: Hatthjämen kommer

detta verkar toppen, vanlig hjälm har man ju, o kan ha när man rider in o tränar men en "hatthjälm" skulle vara toppen när man vill försöka sig på att börja tävla, o skulle ju vara super för alla ungdomar om den är godkänd.

Smaken är ju olika. Jag rider nog hellre med en vanlig hjälm, har inget behov av att ha en hatt öht utom på tävling. Men jag ville bara tipsa om att ett alternativ är på väg.

Tycker faktiskt att det är väldigt bra att man kan rida säkrare även med något som ser ut som en hatt.

Den var ju helt fin :D Hade kunna tänka mej en sån faktiskt. En vanlig hatt sitter inte kvar på mitt huvud när vi är ute (och när man är i skogen händer det att den slås av av grenar) och hjälm är ju alltid bra! Ridhjälmen jag har nu sjunger på sista versen, så varför inte byta upp sig lite :D Nu väntar vi bara på Sverige-lanseringen!

Den var ok, men jag hade nog föredragit vanlig hjälm tror jag!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 222
Senast: Hazel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 204
Senast: MML
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
13 068
Senast: Nahar
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 658

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka