Hästutbildningar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Is

Trådstartare
Hej jag skulle behöva lite tips på bra hästutbildningar efter gymnasiet.

Just nu vet jag inte vad jag vill göra med livet man har gott ur gymnasiet, det finns knapp några jobb och en gymnasieutbildning som inte leder någon vart är inte mycket att komma med.
Jag har pojkvän och häst här upp i jämtland så just nu är man juh ganska hemma kär också.

Någon som har tips på någon hästutbildning här upp i jämtland/västernorrland?
Finns det någon hästutbildning på distans?
allt är av intresse skriv gärna vart man kan hitta mer info om utbildningarna också.

Tips på andra roliga Kurser/utbildningar är också välkommen

Sv: Hästutbildningar

Du har ju KY utb på Wången. Hästturism. här är en länk

Annars finns de väl inte så många utb. här i Jämtland. Wången har kanske några kurser, i vad vet jag inte. Mer än Häst turism

Sv: Hästutbildningar

om du söker på namnet utbildning i detta forum får du upp flera trådar i ämnet.

moderator
mysko

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 318
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 482
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 524
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 686
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar