Ja, jag fick hem den i slutet av maj (eller om det var början av juni?). Den ser precis ut som din , vit med silverstripes !!! Fast jag har skötardörren på förarsidan istället. Extrautrustning blev det ingen, mer än extra uppbindningsringar. Jag har hel mellanvägg och dörrar bak (de skickade med bommar också om jag skulle ångra mig)
Ännu en fördel är att min pålle älskar att hålla koll genom takfönsterna. Nu istället för att buffa upp skötardörren på mig (pållen är ju stor med ett jättehuvud) kan han se vart vi är genom takfönsterna och jag får plats i skötardörren!
Jo återigen, jag kan knappt beskriva hur nöjd jag är och det är en fröjd att vara ute och köra!!!
Ännu en fördel är att min pålle älskar att hålla koll genom takfönsterna. Nu istället för att buffa upp skötardörren på mig (pållen är ju stor med ett jättehuvud) kan han se vart vi är genom takfönsterna och jag får plats i skötardörren!
Jo återigen, jag kan knappt beskriva hur nöjd jag är och det är en fröjd att vara ute och köra!!!