JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
En hästtransport med en häst ombord har vält i Hylte under fredagskvällen. Veterinär har varit på plats och hästen har förts bort i en...
Hästnyheter
En hästtransport har vält på E6:an i höjd med Rödbomotet.
Hästen har skadat sig i samband med olyckan.
– Den ska ha fastnat. En...
Hästnyheter
En bil med hästtransport körde på tisdagkvällen av vägen och välte i Burträsk. Hästen fastnade i transporten och fick klippas ut...
Hästnyheter
En hästtransport på väg till Romme-travet välte vid järnvägsviadukten i Gustafs strax före klockan 16:30 på måndagseftermiddagen...
Alternativ till försäkring
Övr. Hund så är det absolut, viktigt att ha en buffert eller kunna ta lån vid behov.
Kan säkert vara lite ras och individrelaterat med?
Jag har...
Nota
6 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 144
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nu är den lille hunden ute i skogen och gör anlagsprov med husse. Jag är superpirrig 😆
Hoppas de klarar det!
Sleepan
20 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 65 300
Hund
Affectum sadel
Utrustning Jag har också lagt märke på dessa sadlar och de ser ut vara väldigt trevliga. Gillar träbom, ingen plast- eller kolfiberbom för oss. Är...
Frasmin
Alldeles nyss
WE-tråden
Övr. Grenar Idag var vi på Pay&We med teknik och speed där vi red banan som var tänkt för lätt B eftersom Lätt C inte hade rep grinden och den ville...
EZMK
32 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 57 476
Grenar
ChatGPT (AI) som domare på dressyrtävlingar?
Dressyr Jag ser nu att den blandat ihop numren på momenten här på slutet, skänkelvikning en på moment 5 är ju en volt. Där kan det vara jag som...
JohannaB
47 minuter sedan
Svar: 41
Visningar: 843
Grenar