Hästtransport med plats för vagn!!??

Fahlis

Trådstartare
Har sett någonstans att det finns en transport som har en "platta" för (maraton-)vagnen, mellan dragkroken och transporten! Men kan inte komma på vad det är för en jag sett!:crazy: Någon som vet???

Sv: Hästtransport med plats för vagn!!??

Cheval liberte har också, de verkar inte vara så dyra heller.
Googla på cheval liberte marathon så hittar du mer info.:)

TACK!! Det var en Cheval Liberté jag tänkte på!! :)

Ska kolla upp de andra förslagen oxå!!:idea:

kan ni inte lägga in en bild på dom så man får se ?

Böckmann och Cheval liberte vill jag rekommendera då de också ligger mycket bra till i pris. Har för mig de kostar 75.000:- chevalens platta är helt plan så du även får med vagnar som inte håller standardmåtten. Böckmanns har skenor du kör upp vagnen på som inte passar riktigt alla vagnar.

*KL*

Tack alla! Nu när det är jullov har jag inte alltid så stor chans att använda datorn! (Har en man som spelar WOW som avkoppling......i timma-tal:angel:!!!)
Men efter helgerna ska jag ta itu med att kolla upp transporterna ni hänvisat till!
Fautras är min absoluta favorit sen innan. Ska bli intressant att se vad de har för lösning. Men det är bra om priset inte är skyhögt! Att Cheval Liberté ligger ju på hyfsat pris, det vet jag. Så den är på plus-sidan.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 144
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Letar runt efter en hästtransport och är lite osäker på vilket typ av golv man ska ha. Vad jag vet är att jag inte vill ha trä. Fundera...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: lillan222
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 171
Senast: Lyan
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025