Hästspel till PS3?

Pazuzu

Trådstartare
Finns det? Jag har inte hittat några, men å andra sidan har jag inte sökt så djupt. Förresten, fungerar PS2-spel till PS3? Jag har för mig att jag läste någonstans att de inte gör det? För till PS2 finns det ju sådana.
 
Sv: Hästspel till PS3?

På den allra första ps3an så kan du spela ps2-spel. Men på dom nyare varianterna tog dom bort den möjligheten.
 
Sv: Hästspel till PS3?

Det är bara på 60 gb du kan spela ps2-spel. Alltså inte någon av de andra. Det finns begagnade 60 gb, men den lider av andra åkommor som inte gör den värd att köpa beg. Fläktsystemet förbättrades avsevärt efter den modellen, så många 60 gb blir överhettade.

Ang hästspel finns det inga renodlade sådan mig veterligt. Däremot finns ju ett kul westernspel, Red Dead Redemption. Ett sandlådespel som tar ca 25 timmar att klara, och det finns ytterligare material att ladda ner från ps3:n PS-store.
 
Senast ändrad:
Sv: Hästspel till PS3?

Det är bara på 60 gb du kan spela ps2-spel. Alltså inte någon av de andra. Det finns begagnade 60 gb, men den lider av andra åkommor som inte gör den värd att köpa beg. Fläktsystemet förbättrades avsevärt efter den modellen, så många 60 gb blir överhettade.

Aha, på så vis. Nu är det som så att jag redan köpt ett PS3, och det är av nyare modellen, så då får jag helt enkelt glömma bort det där med att spela PS2-spel på den.:(

hästspel finns det inga renodlade sådan mig veterligt. Däremot finns ju ett kul westernspel, Red Dead Redemption. Ett sandlådespel som tar ca 25 timmar att klara, och det finns ytterligare material att ladda ner från ps3:n PS-store.

Beställde ett antal spel för några dagar sedan, och bland dem bl.a. Red Dead Redemption - Undead Nightmare, så det borde finns lite hästar där också mellan zombiesarna.:D
 
Sv: Hästspel till PS3?

Beställde ett antal spel för några dagar sedan, och bland dem bl.a. Red Dead Redemption - Undead Nightmare, så det borde finns lite hästar där också mellan zombiesarna.:D

Nu vill jag inte vara sån, men det hade varit bättre att beställa Red Dead Redemption (hela spelet) och sen köpt Undead på Playstation Store. Där kostar den expansionen bara 90 kr, på skiva över 200 vad jag vet (skillnaden är att du kan spela expansionen utan hela att ha spelet). Du kan räkna med ca 4 timmars speltid på Undead, som dessutom är väldigt enformigt och upprepande. Dessutom är ju i princip alla djur "undead", vanliga spelet kan förmedla en westerkänsla, öppna ljusa fält med massor bufflar m.m, det finns inte i undead. Hela spelet är varierande och undead är bara en rolig expansion.
 
Senast ändrad:
Sv: Hästspel till PS3?

Typiskt mig att göra en sån miss... Men nu är paketet redan på väg, så jag får stå mitt kast.;)
 
Sv: Hästspel till PS3?

Typiskt mig att göra en sån miss... Men nu är paketet redan på väg, så jag får stå mitt kast.;)

Synd att du inte skrev tråden innan du handla ^^
Men hoppas du kommer ha roligt med Undead, just nu letar jag efter en enhörning, men det är en duktig rackare på att gömma sig från mitt lasso!
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
Hundavel & Ras Hej! Blev påmind om detta när jag läste den andra tråden om små hundar, där English Toy Terrier togs upp. Har också funderat på att...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: geting
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag behöver gå i terapi och är nu nyfiken på om någon här testat någon av dessa plattformar där man prata med...
Svar
4
· Visningar
608
Senast: Araminta
·
Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 016
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp