Trådstartare
varför kommer det aldrig :confused:
Skickade in alla papper som behövdes för att tillverka pass samt registrera ponnyn, detta var i början av 2006 :eek:
Kom ca 1 år senare ett brev där det stod att mitt ärende behandlas mm. trodde då att passet antagligen snart skulle vara klart, men jag har inte hört något mer.
Är det någon annan som råkat ut för detta?
Fick ta ut veterinärer mm tack vare att ponnyn ej var reggad dvs ej chippad så allt detta är fixat så nåde de om de tappat bort papprena då jag lagt ut mycket pengar på allt som skulle lämnas in :devil:

Sv: Hästpass

Är det till ASRP så är det troligen så att dina papper blivit kastade då de flyttat och bytt registrator. Är många som råkat ut för detta och det enda man kan göra är att kontakta dom och fråga.
Man får göra om allt från början, men spara kvittona, man kan få ersättning upp till en viss summa.

/M

Det gällde bara passen som inkom 1 - 10 December 2005 hos ASRP därav mitt försvann men nu äntligen är det klart. Fick göra en ny ansökan och gör om allt men de stod för kostnaderna.

Men om du skickade in ditt 2006 så ska det inte vara några bekymmer. Kontakta dom annars så får du förhoppningsvis klara besked!

Vi gjorde också det för nåt år sedan och de har inte kommit än...

Är det till ASRP så är det troligen så att dina papper blivit kastade då de flyttat och bytt registrator. Är många som råkat ut för detta och det enda man kan göra är att kontakta dom och fråga.
Man får göra om allt från början, men spara kvittona, man kan få ersättning upp till en viss summa.

/M

nej det är ju dit jag har skickat! men dom kan ju inte bara slänga papprena? det är ju originalhandlingar :crazy:

Liknande trådar

Relationer Rubriken känns så fel, men samtidigt oerhört rätt.. Det här är ingen "buhu det är så synd om mig"-tråd, utan mer en chans för mig att få...
Svar
9
· Visningar
3 720
Senast: Red_Chili
·
B
Ekonomi & Juridik Visste inte riktigt var jag skulle lägga in den så jag tog gnägg. Jag har sedan slutet av oktober hafft en foderhäst med min kompis...
Svar
15
· Visningar
2 197
B
Hästmänniskan Har nu haft så otroligt mycket problem med ASVH i samband med registrering av fölen plus dom äldre hästarnas pass och blir därför...
Svar
10
· Visningar
1 482
Senast: Linda L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25