Hästpass !

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Tess_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 318
T

Tess_

Vet inte om den här tråden får ligga kvar... Men undrar vad det kostar att lösa ut hästpasset när det är klart, tänkte om det är olika pris på olika raser ? Och man måste ju ha det när man ska tävla 2005, och här heter det ju Tävla islandshäst ;)

//Tess

när jag skaffade hästpass till min häst för nått två år sedan (när de infördes för islandshästar) kostade själva passet 200 kr. och en idetifikation, som måste förlja med kostade 300 kr.

Då var ju hästen redan registrerad, så jag skickade bara in ID-pappret och det gamla reg.beviset och fick tillbaka ett hästpass.

/Malin

Det finns en tabell över alla priser på SIF*s hemsida på nätet... Där finn prisuppgift om hästen redan är reggad, om det är en import osv... Även vilka papper de vill ha skickade och en lista på godkända id-kontrollanter...

/Linda

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 493
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
742
Senast: Lillefrun
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 518
Senast: hastflicka
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 949
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka