Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har hänt måååånga gånger, ett år bodde jag i stallet när jag renoverade kåken och hade dåvarande hästen till boxgranne och hon väckte mig oftast med en mysmule i ansiktet, eller en liten puss.Brukar du sova med hästarna på natten?
Där är vi olika, jag gör det med precis alla hästar och uppskattar hästar som "tar för sig". Det sägs ju att man inte ska stå med ryggen mot bogen på hingstar, jag upplever det helt annorlunda, när jag fått en hingst i snöret så stannar den alltid med bogen mot min rygg och vill gärna "stänga in mig" och vara social och jag tillåter det alltid, men så har jag inte heller problem med hästar heller oavsett kön. Under mina över 30 år med blandade hästkontakter är det INGEN som gått över gränsen och som jag måst mota bort.Andras hästar kelar jag inte med, men hade dock inte uppskattat det om det skett omotiverat/i annan hantering där.
Första hästen jag hade, en fjorda, red jag ju på till div. fester och vad var då naturligare än att sova hos henne på natten?
Du står o gosar m hästen. Plötsligt lägger hästen sitt huvud att vila tuuungt på din axel. Hur tolkar du detta?
Vilken säng? Det fanns sällan sängplatser över på dom festerna men vem tackar nej till en rejält upphalmad box att sova i? Varken hästen eller jag var ett dugg missnöjda med det alternativet.Att sova i sängen kanske?
Vilken säng? Det fanns sällan sängplatser över på dom festerna men vem tackar nej till en rejält upphalmad box att sova i? Varken hästen eller jag var ett dugg missnöjda med det alternativet.
Då får du börja krama på din häst, jag har alltid gett mina hästar både kvällskram och morgonkram, det har liksom blivit rutin.Jag skulle vara glad om min ponny gjorde så då han är väldigt huvudskygg