Hästhagar storlek??

Sv: Hästhagar storlek??

Min kompis var förbi ridhuset med sin häst igår, hon såg att deras hästar ha ca 4*4m alltså de kan knappt röra sig. Lera upp till benen. Är det lagligt???

Jag har mycket svårt att tro att länsstyrelsen skulle göra bedömningen att det skulle vara okej med 4*4 m. Djup lera i hela hagen är inte heller okej. Om det handlar om sjukhagar är det skillnad avseende storlek, men djup lera får det fortfarande inte vara.

Sv: Hästhagar storlek??

Okej, nej dom har ju inte plats för hagar eftersom dom byggde ridhuset istället

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 844
Senast: ako
·
Anläggning Jag är eventuellt intresserad av att köpa en fastighet där nuvarande ägare har hästar. Hagarna är på totalt 1000 kvm, uppdelat på två...
Svar
19
· Visningar
1 534
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 676
Hästmänniskan Hej! :) Hoppas ni kan hjälpa mig att bli lite klokare och kanske kan komma med tips. Jag och min sambo har precis köpt ett jättefint hus...
Svar
11
· Visningar
2 598
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka