Hästfysioterapie, chiropraktik, veterinär... Hjälp!!!

S

Siene-Biene

Hej ni alla! Jag har en problem! Min Haflingersto har ont i ryggen...eller det känns så och min fux är också spännd och allt när hon blir longerad/riden. Därför vill jag, att nån kommer och kolla på den... Tyvärr finns det inte så stor utval... Det finns en hästchiropraktiker i Skellefteå och två hästfysio i Umeå.... Men jag vet inte, vad jag ska ta??? Om dom har en blockad.. vem kan hjälpas åt det ?? Kan kanske veterinären göra det.. eller vem är det??? Mvh, Siene- Biene:)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 456
Senast: mackan
·
Hundhälsa Hej alla, Skriver detta i panik i hopp om att hitta någon med liknande erfarenheter som kan ge mig vägledning. För ca 1-1,5 månader...
2
Svar
25
· Visningar
9 641
Senast: Saga2
·
Hästhantering Hej! Vet inte riktigt vart jag ska lägga detta inlägg men provar här. Tänkte kolla om någon har några bra tips på hur man sätter igång...
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: Lager
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024

Hästrelaterat